اظهارات فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اعتیاد

تبلیغات

اعتیاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر

اظهارات فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اعتیاد

 


فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت، امیدواریم تا چهار ماه دیگر معتادی در خیابان‌ها، پارک‌ها و بیغوله‌‌های تهران نباشد.

به گزارش ایسنا، سردار رجب زاده که در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سخن می‌گفت با اعلام اجرای طرح جمع‌‌آوری معتادان رها در پایتخت، گفت: به زودی طرح جمع‌آوری معتادان رها، تزریقی و بی‌خانمان در تهران آغاز خواهد شد که بر اساس آن امیدواریم با اجرای این طرح تا چهار ماه دیگر معتادی در خیابان‌ها، پارک‌ها و بیغوله‌های تهران نباشد.

وی با اشاره به این که برنامه پلیس جمع‌آوری، ترک دادن معتادان و ایجاد اشتغال برای آن‌هاست، برخورد با اراذل و اوباش و جرایم خشن را از دیگر برنامه‌های پایتخت عنوان کرد و افزود: از سه ماه گذشته، واحدهای ضربت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای برخورد با اراذل و اوباش آماده‌باش هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از امروز واحدهای ضربت برای برخورد با اراذل و اوباش و جرایم خشن در سطح تهران فعال خواهند شد.

وی ادامه داد: طرح پاک‌سازی نقاط آلوده پایتخت از دیگر برنامه پلیس است که در روزهای آینده چگونگی اجرای این طرح نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

سردار رجب‌زاده ادامه داد: پلیس تهران بزرگ در نظر دارد بسیاری از مشکلات اجتماعی را به صورت ریشه‌ای حل کند و بر این عقیده است که هر جا پلیس به صورت جدی وارد عمل شده، مشکل موجود از بین رفته است.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اجرای بیش از دو هفته طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12، 50 درصد وقوع جرایم در این منطقه کاهش یافته و نزاع و درگیری نیز کاهش 60 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: اگر طرح انضباط اجتماعی در کل تهران عملیاتی شود، بسیاری از تخلفات و جرایم در پایتخت کاهش خواهد یافت.

سردار رجب‌زاده با یادآوری این که طرح انضباط اجتماعی در سال گذشته در منطقه سه آغاز شد، گفت: ابتدای اجرای این طرح بسیاری از افراد باور نمی‌کردند که این طرح با این ابعاد قابل اجرا باشد، اما نه تنها این طرح انجام شد، بلکه بیش از پنج ماه است که طرح انضباط اجتماعی در حوزه‌های ترافیکی، انتظامی و امنیتی در حال اجراست.





مطالب مرتبط
.